Saints Row IV: National Treasure Edition معرفی شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
22:16
چهار شنبه 4 تير 1393

گروه گانگستری مشهور دنیای بازی های ویدئویی یعنی The Saints همچنان می تازند چرا که شرکت Deep Silver به عنوان ناشر این سری بازی، عنوان Saints Row IV: National Treasure Edition را معرفی کرده است که قرار است به صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر شود و احتمالا در رابطه با محتویات آن هم درست حدس زده اید! با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم جدیدترین نسخه از Saints Row IV چه چیزهایی در چنته دارد.

 

Saints Row IV: National Treasure Edition تمامی ۲۹ محتوای قابل دانلود (DLC) را شامل می شود که تا کنون عرضه شده و ارزش آن جمعا نزدیک به ۶۰ دلار می باشد. از میان آنها می توان به اسلحه ، خودرو، مراحل داستانی، البسه، پوسته های مخصوص شخصیت ها و بسیار بسیار بیشتر از این ها اشاره کرد که در این میان بایستی بگوییم که اسلحه Grass Roots Merica نیز در بازی حضور خواهد داشت که با آن می توان یک ارتش بزرگ از موجودات بیگانه را با لذت تمام به خاک و خون کشید.

Saints Row IV: National Treasure Edition در تاریخ ۸ جولای (مصادف با ۱۷ تیر) منتشر خواهد شد و نسخه فیزیکی آن ۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارد که برای پلتفرم های سابق بازی یعنی PlayStation 3, PC و Xbox 360 می آید. کاملا واضح است که بازی اصلی نیز در این بسته موجود خواهد بود که یکی از بهترین تجربه های سال گذشته را برای بازیکنان رقم زد.

Saints Row 4 سال گذشته منتشر شد و از آن موقع نسخه های متفاوتی را از جمله Commander in Chief Edition, Super Dangerous Wub Wub Edition و Game of the Generation Edition دریافت کرده است.

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news-700/Saints-Row-4-National-Treasure-Edition-Revealed-Includes-All-DLC-and-the-Grass-Roots-Merica.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 640
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 640

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر